Mucizenin_annesi2 Gizzemmm benim doktorun 2 dır alttan baktı ama bu sefer sanırım üsten bakıcak ben çok rahatsız oluyorum çünkü oda oyüzden karnından bakalım dedi 15 nisanda bizde kalp atışı duycaz hayırlısıyla
Gizzemmm Mucizenin_annesi2 bende alttan rahat edemiyorum önceki doktorum öyle bakardı şimdiki doktorum bakmıyo direk karından bakıyo.Amin hayırlısıyla duyalım hepimiz inşallah