duygu0693 Evet teyzeleri kalp sesimizi duyduk çok şükür 🙏 ultrasonda 6+6 çıktık kese boyumuzdan 8,32 mm doktorumuz herşey yolunda haftasıyla uyumlu dedi sizde durumlar nedir ? Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Remziye_2121 duygu0693 bizde yarın 14 haftalık olucaz kesin cinsiyetini öğrenmek için sabırsızlanıyorum 🥰
Gizzemmm duygu0693 başlığı görünce allahım bana da nasip et dedim öyle açtım 🙏🏻 bende perşembe gidicem 6+4 olucam 🥰 karnınızdan mı alttan mı muayne etti doktorunuz?
-YildizTozu- Gizzemmm bende Çarşamba günü 6+3 olacağım , kontrolüm var. Tarihimiz aynıymış sizinle. İnşallah bize de nasip eder Allah 🤲
Mucizenin_annesi2 Gizzemmm benim doktorun 2 dır alttan baktı ama bu sefer sanırım üsten bakıcak ben çok rahatsız oluyorum çünkü oda oyüzden karnından bakalım dedi 15 nisanda bizde kalp atışı duycaz hayırlısıyla
duygu0693 İnşallah kızlar öyle tarifsiz bir duygu ki kalp sesini duyana kadar bişey hissetmiyordum ama şuan bambaşka 😻
Gizzemmm duygu0693 benim ikinci hamileliğim olmasına rağmen o kadar heycanlıyım ki anlatamam inşallah bende duyabilirim 🙏🏻🥰
Gizzemmm -YildizTozu- evet 21 şubat sat 🥰 inşallah güzel haberlerimizi paylaşırız burdan birlikte 🙏🏻😍
Ays0 Gözün aydın canim sağlıkla büyüsün inşallah 💕 biz de yarın 20+0 olarak kontrole gidicez bakalım cimcimem ne yapıyor çok özledim 😂
Mucizenin_annesi2 Biz nerdeyse 8 haftalık olduk ama doktorumuz nisanın 15de duyalım kalp atışını dedi normalmi acaba 6 haftalıkken 8mm kesesi vardı
duygu0693 Mucizenin_annesi2 banada doktorum 17 nisanda gel demişti ama ben dayanamadım 😄 normal bence benimde 6 haftalıkken tam 8 mm