Melek2654 bana da doktorum çatın dar ama doğum başlamadan kesin bı şey diyemeyiz dedi deneyelim mutlaka dedi ve normal doğurdum. Arkadaşlar çatınız darsa eğer gerçekten çocuk dogmayinca zaten sezaryen şansınız hep var bence bu denememek için bı s ebep degil