Melek2654 benim de 37.haftada catı muayenem yapıldı, doktor olumsuz konusup sezeryana karar verdi, ben güvenmeyip başka doktora daha gittim o da riskli oldugunu omzunu takıp kendine veya bana zarar verebileceğini söyledi, hiç bir doktorun veya hastanenin bu riski almayacağını sorumluluğun bana ait olduğunu söyledi