shrbn25- ben de çok takıntılıydım ama bu hiçbir şeyi değiştirmedi. Sadece kendimi üzdüm dolaylı olarak da oğlumu. 😞Dua ediyorum hakkımızda hayırlısı neyseo olsun diye bu günümüze şükür ediyorum. Sonuçta bebeklerimiz öyle çok korkutucu küçük haftalarda değiller Allah’ın izniyle. Doğsalar da ben inanıyorum ki başarırlar çok güçlüler. Minicik doğanlar var o bebekler, anneleri ne yapsın. 🤷♀️ Her bebek bir değil. Belki de bizim bebeklerimiz bizim canımızı çok yakmamak için anne karnında az kilo alıyorlar ☺️ Şaka bi yana pozitif olmak herkes için daha iyi. Ben kendimi bu şekilde avutuyorum sana da tavsiye ederim 😉