shrbn25- kızlar 34+2 günlgüz bugun doktora gittin bebek 2100 dedi 🙄 azmı 🤦🏻♀️o kadar da dikkat ediyom ama sizlerin kilosu kacti o hafta da
17ekiiimmmm shrbn25- bence gayet iyi emin ol iri bebeğin doğumu daha zor. İlk oğlum 3.800 doğdu ve aşırı zorlandım bugün kontrolüm vardı 35+1iz 2.500 olmuş dedi çok sevindim çünkü bunun da zayıf olmasını istiyorum
flowers shrbn25- canım bu kiloyu neden bukadar takiyorsunuz onemli olan saglikli olmadı 300 gram az doğsa ne olur ki zamanında saglikla geldikten sonra zaten toparlayacak hemen kendinizi strese sokuylrsunuz
Aysenes shrbn25- vallaha bu kilo okadarda önemli değilmiş doğurduktan sonra anladım buarasa 36+5 de 2330gr prematüre doğurdum allah saglık versin kilo alınıyor.
shrbn25- 17ekiiimmmm 35 haftalık 2500 de iyi masallah bacım ne yiyon banada de hele bakamıyorum sanki 😔🤦🏻♀️
shrbn25- BrcHmt BrcHmt sen gene 40 gramda olsa fazlasın benden bacım 🌺🌺 ay ben cok takıntılıyım yaaa 🤦🏻♀️
shrbn25- flowers ister istemez insan kafasına takıyo 🤦🏻♀️ az yada cokluktan degilde insanin içine süphe düşüyor 😔
ipektosunannesi shrbn25- 😁😁 bana da zayıf dedi canım ama napalim sağlıklı olsunlar ilkten ben de çok üzüldüm kendimi suçladım ama olmayınca olmuyor yemek yemekten bıktım ben
Kaderakkes Canım benim 2 veya 3 hafta önce randevum vardı o zaman doktor bana 2kg demişti şuan ne kadar bilmiyorum ama 34+2 haftaligiz şuan bizde
17ekiiimmmm shrbn25- mide yanmam çok oluyo çok fazla süt içiyorum ondan kilo alıyo sanırım muz kaşar peyniri kuruyemişte kilo aldırıyo kilolu olmasını istiyorsan
BrcHmt shrbn25- ben de çok takıntılıydım ama bu hiçbir şeyi değiştirmedi. Sadece kendimi üzdüm dolaylı olarak da oğlumu. 😞Dua ediyorum hakkımızda hayırlısı neyseo olsun diye bu günümüze şükür ediyorum. Sonuçta bebeklerimiz öyle çok korkutucu küçük haftalarda değiller Allah’ın izniyle. Doğsalar da ben inanıyorum ki başarırlar çok güçlüler. Minicik doğanlar var o bebekler, anneleri ne yapsın. 🤷♀️ Her bebek bir değil. Belki de bizim bebeklerimiz bizim canımızı çok yakmamak için anne karnında az kilo alıyorlar ☺️ Şaka bi yana pozitif olmak herkes için daha iyi. Ben kendimi bu şekilde avutuyorum sana da tavsiye ederim 😉
EceveDenizinAnnesi shrbn25- benimki 34 te 2450grdı. Ama birebir verdikleri rakamlar tutmuyor. İlk gebeliğimde de yok kafası büyük, yok kilolu 4 kg doğar dendi 3450 geldi oğlum. Kafanıza takmayın. Önemli olan sağlıkla gelmesi. Muz, ceviz, yumurta, fındık yiyin bol bol.
shrbn25- EceveDenizinAnnesi saydıklarımız tüketiyom aslında ama ya bide ben de kılo cok aldım 52yle hamile kaldım 66yım suan kendıme almısım hep bebegme alamamısm galıba
shrbn25- 17ekiiimmmm süt konusunda üstüme tanımam 😂pet sisieyle gezıyom süt doldurup kılo almısım ama kendıme almısım bebek zayıf kalmıs 🤦🏻♀️
shrbn25- 3851 saglıcakla gelsin insalllah 🌺 hazırlıklar ne alemde biz tembellige vurduk daha bisey yaptgm yok
3851 shrbn25- etraftan velen kiyafetleri yikayip utuleyip dolaba koydum maddi durumumuz olmadifi icjn kiyafet alamadm sadece hastane cantam kaldi onuda bu hafta bime ce a101 e gelenlerden bakicam sizde durumlar ne
shrbn25- Oykuaygun azmis bacım ya saglıklı olsun tabi tek istegmz oda gene de biseyler yapmak lazım🤷♀️