hirahamza65 canım 36+4 oldum bende aynıyız bendede henüz akıntı gelmedi Rabbim bebeğimizi kucağımıza aldığımızda yolunu açar verir nasibini böyle şeyleri kafaya takma şimdiki imkanlar daha iyi eskisi gibi değil bebek açlıktan ölecekte değil morelini yüksek tut sadece bebeğine odaklan kimsenin lafını dinleme herkesin hamileliği doğumu farklı olur. Bizim için suan en önemlisi bebeğimiz unutma 🥰