hirahamza65 canım kafana takma öyle şeyler benim tanıdığımın ilk başlarda hiç sütü gelmedi 3-4 ay bıkmadan usanmadan her gün verdi ve sütü gelmeye başladı 2,5 yaşına kadar emzirdi
ablam da da o zaman tam kaç haftalıktı hatırlamıyorum ama 8 aylıktı galiba ve dediğin gibi göğsünden sıvı geliyordu doğumdan sonra yeğenime 10 gün sağarak zor verdik. Arkadaşlarında dediği gibi vücut yapısıyla alakalı bir durum.
Kafana takıp canını sıkma kendi kendini üzersin böyle yaparak doğumdan sonra çok olacaksa bile sütün gelmez kesilir