Bsragrl GizMeh Merhaba canım. Benim de doktorum 13. Haftada D vitamini verdi bence doktoruna bırak kafana göre birşey kullanma derim 🤔 Bu arada vitaminin bile fazlası iyi olmazmış bebişe 😊
Gamzeozbek-1 GizMeh doktora sormadan kullanma canım benim de kan tahlillerimde d vitamin eksikliği cıktı doktor 3. Aydan sonra d vitamini başlıcam dedi simdi değil dedi
Mugesahra33 GizMeh bu gunes goremediğimiz gunlerde ıcın kesmeyın ztn,hıc zararı yok bnde kullanıyorum🌸👍🏻
Ozge2805 GizMeh ben 6 hafta 3 günlükken kalp atışını duymaya gittim ve direk d vitamini verdi her sabah kahvaltıdan sonra ekmeğe 10 damla damlatıyorum zaten folik asit kullanıyordum 😌 ama tabi en iyisini doktor bilir