Merhabalar, ben hamile olduğumu yeni öğrendim daha alt ultrasondan bile görünmedi kanda çıktı. Doktor folik asit verdi fakat ben normalde D vitamini kullanan biriydim. Bilmediğim için onu bıraktım doktora da sormayı unuttum. D vitaminine devam etsem bi zararı var mı acaba hamilelikte biliyor musunuz? Zaten perşembe günü tekrar muayeneye gitcem ama bilgisi olan varsa söylerlerse sevinirim