Kaderakkes bu benim 2.gebeliğim ilk gebeliğimde deli gibi midem yanardı doğurana kadar rennie içtim kutu kutu sonuç olarak kızım kel doğdu 😂 bu gebeliğimde de aşırı yanıyor geceleri uykudan uyandırıyor resmen. Mide yanması bebeğin saçının çıkmasından değil bebek büyüdükçe mideye baskı yapmasından olur,saçla alakası yok yani. Birde dua et yanmasın gerçekten bulantıya şükrediyorsun 😂