Nesibe92 hiç korkmayın. Her bebek farklıdır. Biz bile bazı günler daha enerjik bazı günler daha durağan oluyoruz değil mi? Her gün aynı tempoyu beklemek doğru değil. Alanıda iyice daraldı artık zaten. Bir kaç kez hissedelim, hayatta olduklarını bilelim yeter❤️