Baobap Nesibe92 çok hareketliydi hep. 33 ve 34. Hafta sakin geçti. Farkedilir bir azalma oldu. Bi kaç gündür yine başladı. Ama zaten hareketin yoğunluğunun bir önemi yok. Gün içinde bir kaç kez hissediyorsanız gerisi önemli değil😊
BurcuLice Nesibe92 ben hemen bi tuhaf oluyorum haraket etmeyince babasının sesini duyunca kıpırdıyor onu fark ettim geçen 😀
Nesibe92 BurcuLice yaa seninkidemi oylee benim oglumda oyle bazen dürtüyorum sesleniyorum çıt yok babasi basliyo seslenmeye dokunmaya hemen pıt pıt hareketleniyo😁
MomMomMom377 Hareket etmediği zaman çikolata yiyip su içiyorum ve hikaye okuyorum hemen hareketleniyor 😍 sesimize duyarlılar bir de bunu deneyin isterseniz😍
BurcuLice Nesibe92 evet öyle gönül koyucam en sonunda sıpa babacı 😀😊 kız evlat olsa anlarımda buda bi değişik 😁
MomMomMom377 Nesibe92 sadece çikolataya brnimki de kanmıyor artık😅üzerine uzunca konuşunca tepki veriyor uyanık😂
Nesibe92 BurcuLice valla aynisini diyorum bende kız olsa bi nevi tamam dicem de ultrosan fotolarinda bile ayni babasi diyorum oglum agrin sizini ben cekiyorum uykusuzlugu ben cekiyorum neden hep babacisin diye😄
Btlcrk09 Haftaya girdik ve özellikle akşamları kasıkta ağrı ve uyuşma oluyor.Aynı durumu yaşayan var mı
Ceyo93 Nesibe92 36+1 olduk hareketleri çok sert elinden gelse kaburgamı kırıp çıkacak ama oldu bitti hareketliydi kimi bebek yeri daralınca hareketi azalırmış ilk hamileliğimde azaldı ama bu tam aksi
Nesibe92 Ceyo93 gecen hafta bile ayni senin gibiydi hareketleri canimi acitiyordu cok ama şu bi kac gündr gecen haftalara gore cok daha az benimde
Nesibe92 BurcuLice masallah bizimde son 31 gü Rabbim sağsağlim kucagimiza almayi nasip etsin insallah😍
Esekoldurengunes Bugün itibariyle 35. haftaya girmiş bulunuyoruz. Birkaç haftadır olmayan mide yanması yeniden hortladı. Arada da karnıma böyle batıcı ağrılar giriyor, bunlar sancımı bilmiyorum. Ama bu aralar epey zorlanmaya başladım 🙄😑