Merhabalar 🌼
Şuan 23+0 haftalık hamileyim. 25. Haftamda doktorumuz şeker yüklemesi yapılacağını söyledi. Bir çok kez duydum aslında yaptırmak pek iyi değilmiş. Ama kimilerinde de duydum sorun olmazmış. Şeker yüklemesi yaptıran tecrübeli anne adaylarımız var mı, yada yaptırmayan, neden yaptırmadı? Bı fikir danışmak istedim. Yardımcı Olabilir Misiniz?