denizinprensleri2 Saricivciv ben bugün gittim canım çatlatma iğnesi verdi akşam saat 6 da vurulacaksın dedi 21 mm olmuş bide yumurtam diğeri de 19 mm di bakalım nasıl olucak
umudumvar2 Saricivciv canım hayırlı olsun tebrik ederim 🌺 Duphastonu günde kaç tane kullandın acaba bir de ne zaman kullanmaya başlamıştın
Oozleemm denizinprensleri2 merhaba bende klomen kullandım sonra çatlatma iğnesi oldum geçen ay ama tutmadı maalesef doktor ara verelim dedi bu ay Cyclo-Progynova ilacını verdi size ne için vermişti?