Ddmyvz yani kurduk evde şöyle bir sürdük 😂 açıp kapatmayı denedim hoşuma gitti tek elle kapatabildim, ağırlığı da çok beni zorlayacak gibi gelmedi 10kg . oturma yeri de çok rahat, bazı bebek arabaları var oturma yeri taş gibi oluyo ama bu öyle değil. zaten 9 aylık bebeği olan arkadaşımın tavsiyesiyle almıştım, memnun kalacağımı düşünüyorum