Cekuli Gerçekten tebrik ederim. Nasıl o kadar doktora sorabildiniz doğumla ilgili tercihlerinizi? Ben 26.haftamda sorduğumda daha çok erken diyip direkt konuyu kapattı doktor. 😐
Postunuzu ilk okuduğumda içime cesaret geldi ama devamını okuyunca Türkiye şartları ile de değerlendirince ne cesaret ne heves ne başka iyi bir duygu kaldı.. çoğu kişi işin kolayını bulmaya çalışıyor Türkiye'de maalesef. Hakkını ararken defalarca kötü yanıt almış ve umudunu kaybetmiş insanlara da paşa paşa acılarını çekmek düşüyor. Keşke böyle olmasaydı.