Cemilegoker Mom653 vakit kaybetmeden kan ver .bu ay hepimizin yüzü güler inşallah.ilk idrarla mı yaptın?
Mom653 vuslatim34 inşallah canim insallah 🤲 Zeynep_ayaz amin cümlemizin inşallah🤲 Btlcm inşallah canim🤲 elisa123 inşallah dualariniza ihtiyacim var🤲🤲 elisa123 inşallah canim🤲
Msde_srds Mom653 bende 25 + 5 günlük hamileyim ama hep içimde kalmıştır şu testte iki çizgi göremedim diyekan testinde çıkmıştı bizimkisi o yüzden bazen aklıma geliyor bende mi yapsam diye 😀😀😀😆😆😆 çift çizgiyi göreyim diye maksat eğlence olsun 😄😄
Cemilef92 Mom653 Benim de böyle çıktı adetime 7 gün vardı hemen kan testi yaptım 22 çıktı değerim, muhtemelen sizin de gebelik vardır, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🤲🏼