Hazal89 Sengul80 Inşallah canım Bende çok istiyorum normal doğum yapmamiş olmak içimde kaldı resmen😄 Kayserideyim ben 💕Sen hangi sahurdasın?
Sengul80 Hazal89 istanbuldayım ben uzağız. Aynen benimde içimde kaldı inşallah olur hayırlısı diyelim
azemannesi bende ssvd adayiyim canim allah nasip ederse erzurumda buhara hastanesinde demet hanimin yaninda yapcam. benden oncede fazlasiyla sezeryan sonrasi normal dogum yapanlar var hatta bgn bile bi tane yaptirdi 🤗
Sengul80 YasinMerveYaln canım Doğumdan sonra gireceğini sanmıyorum zira girerse ne ala yada msjla sorabilirim teşekkür ederim