Hazal89 benim doktorda 3 sezaryen sonrası 4. Yü normal doğurtmuş söyledi ama dikişleri patlayanda oldu dedi Yinede şansımı denicem çok istiyorum ilkinde 14 saat sancıdan sonra açılma olmayınca çocuk için aldılar ikinciye doktorum olmaz demişti üçüncüye doktoru değiştirdim erkek ve tecrübeli umarım bu kez olur