İlk öğrendiğimde 570 lerdeydi bir hafta sonra tekrattığımda 8200 lere çıkmıştı. İki hafta sonra ultrason randevusu verdiler. Yurt dışında doktorlar çok rahatlar. Neden bu kadar geç veriyorlar randevuyu. Kese görünüyordur 5+3olduk ama ilk ultrason randevusu 7-8.haftalarda olucakmış, Kalp atışlarını duymak için betanın kaç olması gerekiyor?