Biz de bugün 11+0 olduk Ekim ayı içinde doğum bekleriz dedi doktorum😊 uygulamaya göre 25 Ekim görünüyor ama hayırlısı😍 bende son haftalara kadar çalışmaya devam edeceğim gibi duruyor bir sıkıntı olmadıkça, doğum iznimi doğumdan sonraya daha çok bırakmak istiyorum bebişle vakit geçirebilmek için🙏