Prensees92 devlet hastanesi yeni olduğu için imkanlar iyi doktorlarda çok iyi. Ama sıra bulmak ve eşin içeri alınmaması gibi sebeplerle genelde özele gidiyor gebeler. Özelde diğer şehirler gibi pahalı değil. Sendikan varsa indirim de yapıyor. Doğum ücretleri felan da gayet makul.