Prensees92 benim 2. Gebeliğim ilkimde bütün kontroller için devlet hastanesinde emine arslan a gittim memnunum gayet samimi sevecen Bi insan devlette doğum yaptım emine arslan doğumhaneye nöbetçi doktor değildi ama ebe doğum yaptırdı o ve yanındakilerden Allah razı olsun 😊 2. Ye de emine arslan a gidiyorum hamile olup olmadığımı öğrenmek için özele gittim ilk muayenemde dilek kalkan yalçın a gittim oda çok ilgiliydi herşeyi ayrıntılı anlattı imkan olsa özele giderim tabi ama imkan olmadığı için devlet tercihim