Handeslife ben de ilk hamilelik cahilliğinden sanırım hiç korkum yok benim ya 🙈 bu ot doğum başladıktan sonra rahmin açılmasını kolaylaştırıyormuş canım doğum sancıları başlayınca ılık bi suya koycam yani içme suyuna koyarım diye düşünüyorum ama geniş bi kaba koymak gerekmiş internetten bak baya açılıyo çünkü rahat açılacağı bi kap olcak isim vererek doğumu kolay geçsin kolaylıkla açılması olsun diye dua edip nas, felak, ihlas, inşirah, meryem suresi okutulup otun açılması bekleniyor duaları bilmiyosan da telefondan internetten açıp suyun yanına koyabiliyomuşsun ot açıldıkça rahmin açılıyormuş doğum bittiğinde de hemen içinden çıkarılması lazımmış o zaman da yavaş yavaş ot tekrar kapanıp kendini toparlıyomuş rahmin de tekrar kendini toparlar derler