Bu otu kullanan arkadaşlaar aklıma birşey takıldı ben sancılarımın geldiğini anladığımda evde mi suya koyayım yoksa hastaneye gittiğimizde mi? Hani evde koysam açılmayı kolaylaştırır erkenden diyorum sonra bulunduğu kapla birlikte elimizde hastaneye götürelim diye düşündüm hani doğum sonrasında da içinden çıkarılması gerek ya o yüzden hastaneye götürcez mecbur sizler nasıl yaptınız nerde koydunuz suya acaba bi de dua olarak felak nas inşirak meryem suresi okuncak dimi