HYM ben geçen ay yaptım çikolata kistim için. İbrahim saraçoğlunun tarifini birebir uyguladım korunmadık ama adet oldum gebelik oluşmadı yani☺️ Sadece yaparken akıntım artmıştı, adet günlerimdede ilk bir kaç gün kanamam fazlaydı belkide temizlendi bilemiyorum