Eymenbby4 Elfffcnnn28 erkekler öyle evet benimde oğlum var aklama kadar vurdulu kırdıkı geçer günümüz 😂
Elfffcnnn28 Eymenbby4 benimkinin büyüğü 16 aylık hic şiddet içerikli bi oyun oynamadım video izletmedim ama yine içgüdüsel olsa gerek vurmayı kırmayı öğrendi küçüğüm için son 8 günüm var bakalım abisi ne gibi sürprizlerle karşılar 😁
Eymenbby4 Elfffcnnn28 hayırlısıyla gelsin bakalım bende hamileyim 2.evde ikinci bi cugilittini kaldıramam heralde eşimle oğlum yetiyor 😂
Susaminannesiii Busbushatun benimde ismim gizem bu yuzde nihan düşünmüştüm 😊koymadım ama😊eski ama cok duyulmayan iismleri cok seviyorum. Yeni isimler patili dostlarımızın isimlerini andırıyor fikrimce
Susaminannesiii CnsHazel ay cok yazmayın ya bende bayıılarak koydum kıızma ismini. cok bilinmesin hiiişt🤫🤭🤐
Susam1 Busebse ben daha kızımın adını bu post açanlarda hiç görmedim 🙊 ama kıskanç değilim senle paylaşayım 5.ayın sonunda bulduk adını 🦋 Belçim 🦋 anlamı çim yaprağı demekmiş 💚
Guldenur Hamail(küçük Cevşen) Elizan(cennette okunan ilk ezan) Elizya(bir deniz kızının adı) Nevreste(genç ve güzel kadın)