Tubacaa Hastane seçmem gerekiyor ben hala kararsızım. Liv i düşündüm doktor Türkan hanımı. Oraya giden veya doğum yapan var mı?
Seeyyyda Tubacaa Buğra coskuna gidiyorum ben de çok memnunum çok ilgili bir doktor ve bir sıkıntı olursa hemen ulaşabiliyorsunuz
Kirmizivosvos Tubacaa canım merhaba ben geçen cumartesi gittim coşkun hocaya çok iyi bir doktor tavsiye ederim. Ailemde de kendisinde doğum yapan var 🧡
Annesionu-yer Ben doğum paleti için konuşmaya gitmiştim çok ilgisiz geldiler bi daha gitmem dedim koru ile anlaştım
Emireel Tubacaa söyle eşimin eski is arkadaşı orda çalışıyor kendisi bize coşkun bey ile nezaket hanımi tavsiye etti Türkan hanımla ilgili bir bilgim yok ama isterseniz doktor sitelerinde ve burdaki forumdan bir araştırın
Catmom İlgisi çok güzel. İstediğim zaman ulaşabiliyorum. Bebek dışı bazı sıkıntılarım oldu onda bile çok yardımcı oldu