Yakın yaş aralıgındaki bebek anneyi yıpratıyo bence psikolojik olarak bilemem belki cok uyumlu bi bebektir falan ama bünye olarak zaten 2 senede anca toparlıyo kan değerleri vücut kendine geliyo hem büyük bebeğin ilgisi ister istemez azalıcak gözünü bi acicak hep kardesi var kazara olur Allah nasip eder ne denebilir ama bile isteye ben cesaret edemezdim