Elif0606 ilk oglum 21 Nisanda 1 yasina giriyor. Ikinci ogluma 24 haftalik hamileyim. Bnde emzirdim 15 gun once falan birakti emmeyi ama benim uclarim aciyodu dayanamiyodum artik. Ben vermedim oda istemedi zaten 5-6 ay hamilelikte sut tuzlu oluyormus o yuzden cok istekli emmiyodu son zamanlar. Skntisiz vazgecti. Ama sorunum olmasayd, ve oglum istekli emseydi doguma 1 ay kala falan biraktirirdim. Akrabalar ilk once karsi ciktilar zehirleniyomua bebek diye. Asla oyle bir sey yok Alamnyada yasiyorum ve burdaki doktorlar kesinlikle emzirilmesini oneriyor kadin istedigi surece iatedigi kadar emzirebilir hatta kesmeyip aybi sutle 2inci cocuguna da devam edebilirsin diyolar hic sknti yapma kendine 😊 insallah ikinci bebeginizde olur. Hayirli aksamlar. Uzun oldu kusura bakmayin😄