ebozbey doktorum ebeler hemşireler çok ilgili alakalıydı doktorum özlem özbilendi son anda tanıştık diğer hastaneler kabul etmezken o etti ve doğuma aldı sağolsun ama hastanede suriyeli çok çok fazlaydı hastane de çok bakımsızdı beklentilerimi karşılamadı ama tekrar söylüyorum doktorumdan çocuk doktorundan hemşire ve ebelerden çok memnun kaldım