Çınarlı onur aldemir gidiyorum gebeliğimin başından beri çok memnunum kibar ilgili bir doktor istediğin saatte ulasabiliyorsun 150 TL muayene 3500 doğum normal sezeryan fark etmiyor içerisinde epitural+işitme testi var nst muayene ücretinin içerisinde her gittiğimde tansiyon kilo takibi yapılıyor çok memnunum ben