irorkay benim doktorum kilo almama taraftarı kuzum geçen bana diyor ki kilo ihtiyacın yok beslenme şeklimle sadece bebek kilo alıyor 😊 diyetisyeninizin verdiği diyette sadece bebeğe kilo aldırmaya yöneliktir 😊 bende ilk çok yiyordum kuzum, hem oğlumun babası iri olduğundan hemde gebelik şekerimden bebeğim 25+5te 1078 kiloydu 2 hafta öndeydi 🤦♀️ Bende 64,5 kiloydum. Boyum 1.60 benim kilo almaktanda korkan birisiyim annem 130 kilo doğumda aldığı kiloları veremediğini iddia ediyor 😔 o yüzden double korku oluşmuştu 🤷♀️ Bebek kilo aldığı sürece sıkıntı yok kuzum