etrhn Kizlar 39+1 olduk hicbir dogum belirtisi yok. Duzenli yurus, hurma, bitki caylari herseyi yapiyorum. Ilk dogumum olacagi icin boyle heralde diyorum. Sizde durumlar nasil?
Ayazzzzzz etrhn 37+2 olduk bin sukur. Sezeryan olucam inşaALLAH, çok sabirsizim, bir an önce sağ salim kucağıma almak istiyorum artik😬🥰
OMAYBABY etrhn 12 den sonra bende 39 haftalık olucam ama bizde de hiçbir şekilde belirti yok ☺️ Bakalım ne zaman gelecek minnoşlar 🤷♀️
Mbuse etrhn sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🌸 benim bebeğim de 39+6 haftasında bu akşam değişik belirtiler görmeye başladık doğuruyor muyum acaba 😅 karnımda sertleşme ve vajinal bölgede patlayacak gibi bir baskı..
Keremiko etrhn 39+6 olduk an itibariyle. Baski ve vajinada agri disinda henuz belirtim yok bakalim heyrcan stres karisik durumlar
etrhn OMAYBABY insallah hayirlisiyla kucagimiza aliriz bebisleri :) son gunler gercekten cok zor geciyormus
Ebruliates OMAYBABY benimde aynı kasılmalar var sanırım bebek bir yerde toplanıyor kasılma herahalde 😅
OMAYBABY etrhn inşallah 🙏 aslında bana günler çok hızlı geçiyor ne zaman doğacak merak ediyorum ☺️ Bu kadar hızlı geçerken günler 40. Haftayıda geçer diye düşünüyorum 😂
etrhn OMAYBABY ben calisiyodum 37e kadar vakit hizli gecti iki haftadir issizlikten midir nedir beklemekten bunaldim :) bir de baya agirlasti bebis artik zorlaniyorum
OMAYBABY etrhn işi bıraktığınız için zaman zor geçiyordur ben sürekli evdeydim ama günler nasıl geçti anlamadım 😂
etrhn mbilge boyle kendini karnimin sagina ya da soluna topluyo. toplandigi tarafta baski doluluk hissediyorum 😆
Ygmrtlerli Ben 33+3 üm ama vajinaya doğru aşırı bi baskı var minnoşum erken gelir diye tedirginim açıkcası
etrhn Ygmrtlerli o baski hep devam ediyo bendede o haftalarda baslamisti yine bir doktorunuza danisin