Mevy Canim cuma gunu ayni seyi yasadim 7+2 idi bende yurtdisindayim bir anda kanamam basladi adet olucakmisim gibi karnim ve belim agridi acile gittim benim sonuc dusuk oldu ikinci dusugum aralik ayindada dusmustu simdi nedenini ogrenmeye calisacagim seninki iyi biter umarim burda progesterone ya da igne vermiyorlar bekliyorlar sadece o gun 11saat acilde kaldim bende merak ediyorum neden bunu yasiyorum iki seferdir
Zynpdll Mevy ultrasonda baktılar hiçbir sorun yok dediler bebek iyimiş Cuma günü Kendi doktorumda randevum var tekrar . Teşekkür ederim canım düşündüğün için ❤️