Senanurr9595 yani bazen o kadar hızlı ilerliyor ki sancım çıkıp hastaneye gittiğimde sabah ezanı okunuyordu bir cm açıklığım vardı sabah ona kadar açıklığım hep aynıydı derlen ben bile nasıl Doğuma girdim anlamadım öğle ezanında doğurmuştum 😀 ebe çok güzel dua almışsınız demişti