Adile_dmr Kürtajdan 3 ay sonra hamile kaldım ama bence biraz daha beklemeliydik eşim çok istekliydi adetimde düzenliydi ben de kabul ettim ama bu gebeliğimde de düşük tehlikesi oldu bence 6-7 ay sonra olması ideal.
Iamghs Adile_dmr kürtajdan Sonra 6 ay korunmak ideal rahim için doktorumda bunu söyledi zaten ki 6 ay sonrası cocuk düşünmeye başlandığında ilk 6 ay hamile kalamayan bayanlarda olabiliyor bizler gibi 1 sene olmadan müdahaleyi gerek görmüyorlar zaten ☺️ inşallah hayırlı haberi alırım bende 🤲🏻
Gizzemmm Iamghs doktor bana 3 ay sonra demişti ama insanların bana 3 ay sonra oldumu hamilemisin diye sormalarından korktuğum için 2 ay sonra denedik hamile kaldım 3 yaşında şuanda kızım 🥰
Iamghs Gizzemmm insanlar sormaktan asla bıkmazlar herşeye bir soruları cevapları vardır zaten oyüzden sorularınada bu tarz düşüncelerinede önem vermiyorum hiç allah bağışlasın bu arada darısı başıma 🙏🤲🏻
Iamghs Handeslife ovulasyon testlerini banada söylediler tam gününü belirlediği için ben pebab uygulamasından takip ediyorum hep ama denemekte fayda var ovulasyon testını kullandığın an mı kaldın hamile peki ?
Adile_dmr Iamghs inşallah tabiki Allah hayırlısıyla sizi de nasip etsin🙏🏻Evet ben şu an hamileyim çok şükür 21. Haftadayım😊