esinaltintaas Iamghs Canım 6 ay sonra hamile kaldım doktorum daha erkende kalabilirsin ama rahimin toparlansın ve dinlenmen için 4 ile 6 ay arası çocuk düşünme demişti
Ookosdas Iamghs 29 Aralık kürtaj oldum 12 Şubat ilk reglm 15 Mart gebe olduğumu öğrendim. Bir dönem geçirdim yani
Rabismomm4 Iamghs ben dış gebelikten kürtaj oldum ve bir sene sonra hamile kaldım ama biz korunmayı bıraktıktan bir ay sonra kaldım
Burcu-2910 Iamghs bende kürtaj oldum ilk adetimi oldum sonrasında düşünmeye başladık bu ayda 5 gündür adet olmayı bekliyorum ama gelen giden yok yarın hastaneye gidecem bakalım 🤔
esinaltintaas Iamghs Vardır vakti zamanı kötü düşünüp sakın canını sıkma 🍀 herşeyin yolundaysa gerisini düşünme
Iamghs Rabismomm4 rahim yumurtalık herşey yolunda ama 7. Ayım henüz bende kalamadım 🥺 çok üzücü durum gerçekten
Rabismomm4 Iamghs ben çok korktum tekrarlar diye bir sene sonra kontrole gittim birkaç dk bebeğin olmaz dedi biri olur dedi ve hala o doktoruma gidiyorum rahim filmi çekindim ben ama önce sen çekindinmi
Iamghs esinaltintaas Çok şükür yolunda rahim kendini toplamış adetlerim düzenli zaten doktorum ilk 6 ay olamayabiliyor dedi 7.aya girdik inşallah tez zamanda alırım müjdeli haberi 🤲🏻
Busra3496 Iamghs 6 ay sonra hamile kaldım korunmayı bıraktığımda folik asit kullanmaya başladim. Düşük yaptığımda doktorum söylemişti bunu