Rumeysa42 hastanede ebe suyun altına tutmuştu dogumda.öyle tam bir yıkama değil benim oğlum kuvözde kaldığı içimin oradaki hemşirelerin göbek bağı düşmeden yıkadıklarını biliyorum yani yıkanıyor ama onlar alışmış tabi. dikkatli olmak kaydıyla göbek bağına su çok değmeden yıkanabilir diye biliyorum yani ben yıkadım bişi olmadı çok şükür