Rumeysa42 Merhaba bayanlar doğum yaptıktan kacg un sonra bebeği yikiyorsunuz illa göbek bağının düşmesi gerekiyor mu veya hastanede bebeği ebeler yıkıyor mu
Ezg19 Rumeysa42 valla ben doğum koçu da danıştım göbek bağı düşünce yikarsan daha iyi demişti 10 güne falan düşüyormuş
Fatmanur-3 Rumeysa42 Bizimkiler hemen ertesi güne yıkıyor bebeği evde sıkıntı olmuyor çok şükür bende hamileyim ilk gebeliğim ve öyle yapacağız bizde bir riski yok canım
Kayraninannnesi Rumeysa42 ben henüz doğum yapmadım ama yeğenlerimde göbek bağının düşmesini hiç beklemedik her gün banyo yaptırıyorduk
yelizyeliz Rumeysa42 biz yoğun bakımda bebekleri göbek bağı düşmeden yıkamıyoruz. Ama bizim ailedeki bütün bebekler göbek bağlı yıkandı. Bizde 40′ı çıkana kadar her gün yıkanır yağlanır. Benim bebişimde 2 hafta yoğun bakımda yattı eve geldiğinde göbeği düşmüştü. Ama düşmemiş olsaydı evde yıkardım. Yıkadıktan sonra güzelce gazlı bezle kurulayın bir sıkıntı olmaz❤️
Oglumveben34 Rumeysa42 ablamında kardeşiminde bebeklerini eve gelince yıkadı annem bi eliyle göbeğine bez koyup korudu ıslanmasını. bizler su döktük zaten bi kez kafasını sabunlayıp su döküp çıkarıyorsunuz. Sonra göbek bağının düşmesini beklediler ikinci banyo için. Bende böyle düşünüyorum
mercimeginanne Rumeysa42 3. Gün cumartesi hastaneden çıktık. O gün yıkadık. Cuma günü yani 6 gün sonra tekrar yıkadık. Pazar göbeğimiz düştü şükür 😍 gönek düştükten 5 gün sonra (cuma) telrar yıkadık 🙈 4 gün sonra yarı kırkımız çıkıyor o gün tekrar yıkanıcakmış minnoşum 😍
basakhanim Ben bu pandemide 10 gün göbek bağı düşmesini bekleyemem. Eczaneden su geçirmez flaster alıp göbeğini örtüp hızlıca yıkayabilirsiniz. Sonra da göbeğine saç kurutma makinesi tutabilirsiniz. Yenidoğan hemşiresinden onay aldım.
Omerhatice Rumeysa42 oğlumda gibegi düşmeden yikamisyim ben 2. Günü hastanedede yıkanıyor sonuçta kizimdada yıkarım nasipse 🤗
Tugba111 Kubrakorkut evet bir doktor paylaşmış tuzlandığı için vücudu susuz kalıp böbrek yetmezliğinden kaybedilen bebekler olduğunu. Gerçekten tarih öncesinde yaşıyoruz gibi hala tuzlama ballama yapıyorlar bebeklere
mercimeginanne Kubrakorkut bizde durulama esnasında tasa 1 tutam tuz atılır sonra tekrar durulanır. Ama anneme dememe rağmen yapmadı daha göbeği düşmedi olmaz demişti kaldı öyle 😂
Kubrakorkut Tugba111 off bende istemiyorum aslında kaynanam tuzlamasak kokar mis pişer mis öyle diyor
UmayAsya Rumeysa42 ertesi gün yıkadık hemen işitme testi falan yapmışlardı saçına jel surmuslerdi hemşire de göbeğini kuruttuktan sonra bir sıkıntı olmaz dedi 10.gun düştü göbeği zaten 😊
Kbraelif_15 Rumeysa42 Daha doğum yapmadım canım ama ablam 2 oğlunuda eve geldikten sonra belli aralıklarla yıkanıdığını söylüyor ve göbek bağının yıkanan bebeklerde yıkanmayan bebeklere göre daha çabuk düştüğünü gözlemlemiş bende yıkarım heralde diye düşünüyorum 🤔
Tugba111 Kubrakorkut bebeğinizi kaybetme riskiniz ve kaynananızın koku endişesi sen koklamazsın olur biter diyebilirsiniz 🤣
mercimeginanne Kubrakorkut düştü kayonvalidemle yıkadık ama hala kavuşmadı göbeği diye hiç denemeyi bile düşünmedim. Göbek kavuşunca artık adet yerini bulsun diye yaparım belki :)