giresun valla benim nolduysa bir ay için de oldu zayıfladım hayıt içtim adet bitince içmeye başlıyosun bi dahaki adete kadar adetin de bırakıyosun ben akşama doğru aç karnına bir tatlı kaşığı koyarak sıcak suya demlenmeye bırakıyosun içtim öyle adetim bitti başladım bidahaki adetti olmadım zaten hamile kaldım bizimde 5 sene olmadı işte ilk iki sene ben istememiştim sonra üçsene hiç korunmadık ama olmadı sonra oldu ve bu arada doktorlar 2,5 aldında olunca hamile kalabilirsin falan diyoda alakası yok ben hamile kaldığımda tsh 4,58 di ve eugtrox 50 mg kullanıyodum