giresun Kizlar artık yoruldum yemin ederim özel hastanelere para dökmekten bıktım.. Hasimato Tiroid var antikor yüksek onun dışında gitmediğim kadın dogumcu kalmadı Tiroid hariç hicbirsey yok.. endokrin uzmanına gidiyorum Ths dengelendi hamile kalmana engel bir durum yok diyor.. yine kadın dogumcuya gittim emin değil neden olmadığından artık yıldim😭 Internette okuyorum bazıları evet antikor engel oldu diyor bazıları tüp bebek bile tutmaz diyor ben ne yapacağımı şaşırdım artık 🥺🥺yaşım oldu 30
Happybsrn giresun sen yorumlara çok takılma dene yani belki tutar neler duyuyoruz imkansız denilen bile hamile kalıyor benim de yaşım 33 zaman aleyhimize işliyor
PurpleTail giresun tiroitleriniz düzene girdiyse sorun yoktur,stres yapıp kafaya takarsanız asıl o zaman gebelik ihtimalini düşürmüş olursunuz.Yumurtlama takviminizi hazırlayın ve o günlerde ilişkiye girin, stressiz sakin ve olumlu düşünerek. ☺️
Gulce5038 giresun bende de hashimatı tiroiditi cıktı ve tüp bebekle ilk denemede gebe kaldım kulak asmayın saçmalayanlara şimdi herkes doğum uzmanı doğustan doktor olmus
afrasil giresun o hastalığı bilmiyorum ama esinde sperm tahlili versin sorun birinde diye düşünürken digerinde daha büyük sorunlar çıkabiliyor bide özele gitme bence çoğu para tuzağı eğitim araştırma veya şehir hastanesine Git
giresun Gulce5038 normal olmamasının sebebi neydi peki Tiroid mi? Banada endokrin uzmanim diyor değerlerin Gayet yerinde bizlik bir durumun yok hamile kalmaya engel durumun yok diyor ama kadin dogumcular farklı ben anlamadım
Gulce5038 İnternette yazan hashimato tiroiditi olan engelli doğum yapar bebek ölür gibi yorumlara bakma dedi benm endokrin doktorum düzene girmeyecek bi hastalık değil
Gulce5038 giresun normal yolla olmama sebebi aslında sebepsiz infertilite deniliyodu ta ki tüp bebek öerkezine gittik direkt anti tpo ya baktı bu değeri düşürmemiz lazm dedi anti tpo 1300 dü.Endokrin uzmanı ilaç ve insülin direnciyle alakalı bir tedavi planı olustırdu öylece ıkı üç ay sonra transferim gerceklesti cok yemediğim halde kilo bile veremıyodum hashimatoda tiroit degerleri normal çıkabılıyo benm normal cıktıgı için sorun olarak tiroit hiç görülmemişti
MerveSglk95 giresun canım kıyamam bende haşimato vardı ama ben evlendıgım ay gebe kaldım etkilemiyor diye düşünüyorum ben troıd degerini dengeledigin zaman hatta ben şimdi 2. Ye hamıleyım troıd degerim 100 dü çok yüksekti hatta doktor sen nasıl bu degerle hamıle kaldın dedi bana sıkıntı olmuyor çok şükür ama eşinde bi kontrl yaptırsın isterse
Zelisanne giresun ben hamileliğimle birlikte öğrendim haşimato olduğumu , yani bu hastalık tamamen engel değil içini rahat tut 🙏🏻
Zelisanne giresun Bebek düşünmeye başlayınca 11. Ayımda hamile kaldım niye olmuyo diye takmadım hiç biraz da bu önemli 🙏🏻
-YildizTozu- giresun canım öncelikle geçmiş olsun ben de hipotiroid ve haşimato hastasıyım hem de 20 senedir. Antikor değerlerim en üst seviyede 10000. Haşimatonun hamile kalmaya bir engeli yok. hipotiroid hastalarında önemli olan Tsh ve T4 bunlarda zaten ilaçla düzene giriyor. Hamile kalamıyorum psikolojisinden çıkmaya çalış bu bile etkiliyor olabilir.. İnşallah en kısa sürede sağlıklı bir gebelikle sağlıklı sıhhatli bir bebek kucağına alırsın.
giresun -YildizTozu- işte bazı yerlerde antikor engel hatta tüp bebeğe bile engel diyorlar çok canım sıkılıyor
-YildizTozu- giresun bu arada genetik, kromozomal testler, trombofili paneli, hsg, smear bunları yaptırdın mı? Eşinde genetik ve kromozomal testleri ayrıca spermiogram ve morfoloji tahlillerini de yaptırırsa belki sorun varsa bulunur
giresun -YildizTozu- ben en son hsg smear hormon eşim spermiogram hepsini yaptırdık hicbirsey cikmadi eşim bu hafta genetik testte yaptiracak ama ben kromozomal trombofil hiç istemediler onu nasıl yaptırıyorum..ben 5 6 kadın doğuma üniversitesi Hastanesine gittim yapmadılar
sblaslan giresun bende haşimota hastasıyım eugtrox kullanıyorum 6 senem bu sene hamile kaldım benimde olmuyodu ama ilk zamnlar ben istemiyodum şimdi allaha şükür oldu endokrin doktoru düzenli ilacını kullan dedi bende kendim diyet yapmaya başladım tatlıdan uzak durdum beyaz ekmek yemedim hergün spor yaptım 56 kilodan 50 düşttüm bide yakın arkaşadım bana bişey önerdi hayıt otu tohumu bende aktardan aldım direk zaten yumurtalık çaşltıyo falan okursunuz faydalarını o ay bi baktın adet olmadım hamile kaldım kendim bile inanmadım spor düzenli beslenme hayıt otu tohumu vücudumu düzenledi sanırım şuan 36 haftalık hamileyim halen ilaç kullanıyorum ve yaşım 29
giresun sblaslan sizin ne kadar sürede oldu? Benim adet düzenli yumurtalama çatlama şükür hepsi oluyor zaten bende yememe icmeme dikkat ediyorum 55 ten 50 düştüm..sonra doktor çok kısma bünyen zayıf dedi beyaz ekmeği kestim buğday kepek yiyorum oda günde 2 3 dilim … Hayıt otu denemedim tiroid var diye nasıl kullanayım?
giresun Gulce5038 soyel bir durum var bende endokrin ile devam ediyorum 2 ydir ilacımı düzenli alıyorum selenyum kullaniyorum fakat doktorumun dediği antikor herzaman pozitif kalır sizde düşme oldu mu ? Bana endokrin selenyum foliwell ve kullandığım ilacı verdi zaten.. Tüp bebek tuttu mu bu arada?
kedidirokedi giresun çocukluktan beri haşimato hastasıyım tsh değeriniz normalse hamile kalmama şansınız yok inşallah tez zamanda rabbim taddırır çok düşünmeyin bazen stres yapınca olmayabilir
giresun kedidirokedi Ths t3t4 şuan şükür normal seviyede antikor pozitif şuanda kadın doğum doktoru sadece Ths 2.5 altı olsun yeter dedi antikor için bişi demiolar endokrin doktorumda olmaması için senin antikorun 30 40 binde falan olması lazım bizlik sıkıntın yok dedi ama hâlâ olmuyor bende diyorum acaba sperm antikor yüzünden ölüyor mu nedir?
Baloncuk41 Görümcemdede haşimato var bi neden bulamadilar acaba eşindemi sorun diye testler yaptırdılar bisey cikmadi ben hamile kaldiktan 1 ay sonra hamile kaldi 🙈 sonra kardeş istediler 2. ye yumurta rezervi yok gibi dediler tüp bebek denedi olmadı 1 sene olmadan kendiliginden hamile kaldı yani doktorlara evet güvenmeliyiz ama onlarda gördüklerini söylüyolar Allahtan başka kimden medet umabiliriz ki siz elinizden geleni yapin gerisini Allaha bırakın o neyi ne zaman nasip ediceni biliyo mevlam tez zamanda bu sevinci göstersin sizede 🌸
-YildizTozu- giresun onu yine kadın doğum doktorunuzdan talep edebilirsiniz. Eşiniz spermiogram haricinde morfoloji de istedi mi çünkü genelde sadece spermiogram bakıyorlar