supermommm Birsen2906 ne kadar süre sonra keseye gidecen canım peki yani o degeri ögrendik ten ne kadar sonra diyim artık
Birsen2906 supermommm supermommm yani 30 martta öğrendim 12nisanda gidicem 13 gün sonra oluyo oda 5hafta içinde oluyo
Sedadgn Birsen2906 merhaba bende 392 değerle 1 Nisan da öğrendim doktorum 17 Nisan’da çağırdı bana biraz geç geldi sizin takibiniz nasıl oluyor acaba
supermommm Birsen2906 demi 😂neyse burdan bakarız birbirimize artık eksiklerimizi tamamlarız tahminen bende o zamanlar gideri keseye o zaman inşallah sağlıkla ilerler de betam
Birsen2906 supermommm sen 34 öğrendin daha vermedin mi kan canım 🤗 amin i salla sağlıkla ilerler takipleselim 🤗
Birsen2906 Sedadgn kese için bencede çok ileri tarih verilmiş o tarihte gidersen büyük ihtimal kalp atışını da duyarsın 🤗 benim doktorum daha çok minik birhafta on gün sonra keseyi görürüz demişti haftaya pazartesi gidicem cuma günü betam 144 Du..
Birsen2906 supermommm iki günde iki katı tamam seninde öle olmuş normal bir artış benimki bira hızlı artmış cuma günü benim 144 Du.. Herkez ikiz mi yoksa diyo 🥴