Buketkucuk Melosado ben gecikmeden, adet olmam gereken gün yapmıştım anında pozitif çıkmıştı belirtilerde sık idrara çıkma, çoook hafif adet ağrısı ve göğüslerde ağrı vardı
Melosado Kızlar test yaptım çift çizgi çıktıı inanamıyorum sizce doktora gitmek için erken mi ? 5haftalık gösterio kendim folik asit içiyorum zaten 7 gidim diorum daha net görmek için kalp atışı içinde ne diosunuz
iremyasar Melosado hayırlı olsun😇kan verin kandaki değerleriniz de yükselme var mı iki gün arayla takip edin ona göre doktor randevunuzu ayarlarsınız🙂
Nur4026 Melosado ben bugün test yaptım ve adetim bugün olması gerekiyordu çok şükür pozitif çıktı ve bayağı koyu çizgi :)
Nur4026 Melosado kan testi verdiniz mi ben bugün verdim beta hcg 5345 çıktı doktor sonucu daha görmedi
Melosado Nur4026 yok daha vermedim canm coronadan korkuyorum hem gittiğimde kalp atışınıda duyarım diorum beklemedeyim çok sevindim senin adına rabbim tamamını erdirsin inş