Babyiveannesi ilk haftamdan itibaren o akıntı hep var bende 😏 sürekli fitil krem ve tek kullanımlık şase kullaniyorum ama sürekli olarak tekrarlıyor bi türlü geçmiyo enfeksiyon. İki gün önce acillik oldum gece ikide acile gittik karın ağrısı ve kusma şikayetiyle ve gene enfeksiyon dediler 😐 nasıl geçecek bilmiyorum sürekli kaşıntı sızlama ve yanma da var alt tarafında 🥺🥺🥺 29 haftalık olduk