Semaarya esra572 bende zofer kullanıyorum 4mg içinde 10 tane var ve 80 tl çok pahalı ama çok etkili ilk zamanlar bütün kullanıyordum 18.haftamdayim doktor azalt dedi ikiye böl öyle iç dedi onda bile faydasını goruyorum
esra572 Semaarya raporlu mu 80 ayy çok pahalıymış reçeteli dahi olsada mi 80₺. Prilam iyi gelmişti bana açıkçası hem zencefil bitkisel bir ilaç. Zofer de başka doktor yazdı ama daha alamadım tabi 80se çokmus
Aysenurctn32 Hamide_Ahmet bende senin gibi çok korkuyordum arada yine bulantın olabiliyor.. bu cuma bende gidicem inşallah bir problem çıkmaz
perilice123 Benim de 10 hafta olunca bulantılarım kesilmişti hatta sevinmiştim. 10+6da dün gece yine şiddetli midem bulandı hatta istifra ettim. Ara ara yokluyor galiba.
Elfelf475 Hamide_Ahmet benim de azaldı ama 11. Haftadayım iki kere doktora gittim bu arada gayet sağlıklı bulantının bir alakası olmuyor onunla bazıları hiiiiç bulantı yaşamıyor
Meyracukurmaraz Zoferi devlet karşılamıyor 63 TL idi ben ilk kullandığımda 80 oldu 20.haftadayım hala geçmiyor bulantım. Zofer hafifletiyor ama yinede bulanıyor. İnşallah hepimizin en yakın zamanda biter