Hamide_Ahmet Aşırı bulantım varken bı anda 9. Haftada bulantm azaldı korkuyorum kalp atışı fln durmamıştır DMİ lütfen dua edin bı skntı yoktur ınseallah kontrole gıdecgım
Denizyildizii Hamide_Ahmet bulantıyı yapan beta hormonudur ve o haftalarda artık düşüşe geçmeye başlar bu sebeple bulantıda azalma olur hatta kesilebilir. Bende bugün 9+0 oldum benimde dünden beri bulantımda ciddi azalma var
giznum Hamide_Ahmet bende 9+3 üm aksamları bulantım fazla oluyor gecsin diye dua ediyorum ☹️Bebekte sorun yoktur korkmayın iyiki geçmiş 🌸
Ssema1 Hamide_Ahmet 11+1 devam ediyor cnm bugün iyiydim sadece. Sade sodayla rahatlıyorum gün içinde biraz
giznum Hamide_Ahmet ben hap kullanmak istemedim, çünkü yutma sorunum var geçmesi için tüm duaları okuyorum sadece 🙈😂
Hamide_Ahmet Ssema1 sodanın faydası olursa denerım bulantı mahvediyor bnı zayıfım zaten hep geriliyorum
Ssema1 Hamide_Ahmet cnm kendini strese sokma yapcak bişi yok ben kendime herşeyi dert ettim salak gibi şuan düşük riskim var yatıyorum hep😔
mucizebebek03 Hamide_Ahmet Ben 9a girince birdenbire kesildi 10 bitti hala rahatız çok şükür korkma o yuzden🤗
Hafizecihanger Benimde ilk bebeğimin 8haftalıkken kalbi durdu şimdi ee 7haftalık hamileyim bulantı olduğunda mutlu oluyorum doğurana kadar çekerim yeterki sağlıklı olsun
esra572 Hamide_Ahmet bu soruyu sanki ben sormuş gibiyim ayakta zor duruyordum geçen hamileligmde aynısı yaşadım. Bulantım gitti diye seviniyordum meğerse kalbi durmuş bnde senin gibi napacagmi bilmiyorum