Pnrbltn merhaba , allah sağlıkla eline almak nasip etsin canım. Benim de bir kaç gün önce kahve rengi lekem geldi çok az miktarda 3 kez. Doktorum bunun bir çok sebepten olcağını hatta hamilelik belirtisi olarak yaygın olduğunu ama her zaman düşüğe karşı önlem alınması için progestan diye bir ilaç verdi.sadece önlem amaçlı . Doktordan doktora çok fark var görüşleri elbet farklı ama bir ilacı sor istersen benim de 6+5