Servirevan Patito__ merhaba canım hayırlı olsun :) ben de 7haftalıgım rabbim selamette büyümelerini nasip etsin seninki ne kadar
Zeykem Patito__ uhhg maşallah 2019 a atladık mı🤣 Biz baya ilerlemişiz o zaman hayırlı olsun kızlar ben 30 haftalıgım🤩
Patito__ Servirevan merhaba cok saol cnm amin hepimiznki saglikli sigayli olur insallah bn daha 4 haftaligim
Patito__ Glmgkcmm yok cnm daha kese bile gozukmez ama 7 haftalikken kalp atisi duyulur genelde 6+2 den sonra duyuluyor
Kumral60 Merhaba kizlar bende yeni ogrendim 4 haftaligim henuz 2 gebeligim 2 ay once dusuk yapmsitim insallah bu sefer hepimiz icin hersey cok guzel olcak.
Patito__ Kumral60 cnm slm bnm 2. Hamileligim 7 ay once dusuk yaptim insallah bukez kucagimiza almak nasip olur bnde 4 haftaligim
cherry6128 Patito__ evet görünce içim rahat etti ama TSH hormonum biraz yüksek çıktı şimdi onu sıkıntı yaptım o moralimi bozdu sadece
Kumral60 Patito__ insallah canim bu sefer hersey guzel olur kese icin ne zaman gideceksin birde adet sancilarin varmi seninde canim.
Patito__ Kumral60 evet bgun karnm agrio baya rabdyvume bukez daha gec gidecegim ilkinde cok acele ettim cok sitrese girmistim 29 unda gdecegim sn ne zaman dusunuorsun ? Randevunu simdiden al bence
Patito__ cherry6128 tsh hormonu yuksekliginin skintisi nedir bilemiorm insallah bir sorun olmaz dr kontrolunde devam et mutlaka
Ozcndln cherry6128 canım Tsh guatr değeri oluyo onun için guatr ilaci kullanırsın muhtemelen bi zararı yok zaten biraz kullanınca değer düşüyo ama doğuma kadar kullanırsın büyük ihtimalle
Kumral60 Patito__ canim ya ikimiz de ayniyiz bende digerinde erkenden ogrendim herhafta doktor stres oldum bende 30 aldim randevu gitmisken yok kese gozukmedi olmasin belki bebek bile gozukur.
cherry6128 Patito__ tiroid bezleriyle alakali bir durummus yönlendirdi beni umarım bişey çıkmaz çok stres yapıyorum cunku
GkhanAyeBeyhan Patito__ merhaba benm de hormon yüksekti hamile kalmadan önce ilaç kullanmaya başladım ve düşürdüm suan hala ilaçimi kullanmaya devam ediyorum bebeğe hiç bir zararı yok
Patito__ cherry6128 skinti cikcani sanmiyorum troid icin ilac veriyorlar kisa zaman da da geciyor zaten hemen git dr vakit kaybetme derim